De zeereis naat Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis naat Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis naat Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Athene

De reis naar Kreta was spannend, zou ik wel terugkomen? Ik hoop niet dat dit de laatste en enige momenten met mijn vader waren. Ik ken hem immers pas net. De andere kinderen maken zich ook zorgen maar ik doe mijn best om hun te laten geloven dat ik dat rotbeest met mijn blote handen zal vermoorden!

Hou ik mezelf voor de gek? Nee het komt vast wel goed.

Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Een echte levensgenieter. Ook strijder.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 12698

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: