Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1901 | Griekenland, Kreta

Na een lange reis kwam ik eindelijk aan op Kreta. Ik dacht dat ik wel even een zwaard aan Minos kon vragen maar dat mocht niet, helaas. Zijn dochter Ariadne is trouwens heel aardig, zij kwam met het plan om een draad aan de deur van het doolhof te binden zodat ik de weg terug kan vinden.

De dag was daar en ik en de 13 andere kinderen moesten het doolhof in. Ik hoorde het beest snuiven om de laatste hoek ik sprong op hem af en stak met het zwaard dat ik van Ariadne had gekregen het beest neer. Ik volgde de draad terug naar de deur en ging met de kinderen en Ariadne weer terug naar Athene.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Theseus

Een echte levensgenieter. Ook strijder.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 12708

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: