De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Februari 1900 | Griekenland, Naxos

Ik word wakker op het eiland Naxos. Maar ik kan Ariadne niet vinden. Opeens komt Dionysos tevoorschijn en zegt:'Jij hoort geen mens, sterfelijke Athener, maar een god,
want ik ben Dionysos en ik hou ook van het meisje, net als jij. Wij beminnen nu hetzelfde meisje, jij zult niet met haar trouwen, maar ik zelf.’ Dat bracht grote verdriet naar mij.
Want ik ben verliefd op het meisje. Daardoor ben ik helemaal vergeten dat ik witte vlaggen op het schip moest hijsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Een echte levensgenieter. Ook strijder.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 12712

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: